Rabona

Rabona_logo
Bonus

100 €

Stávková kancelária Rabona je na trhu od roku 2019 a pripojila sa k skupine spoločností zaoberajúcich sa hazardnými hrami s názvom TranelloGroup. Používatelia majú k dispozícii stávky na športy, ako aj na elektronické športy. Táto stávková kancelária nám ponúka kartové hry, blackjack, ruletu, sloty alebo iné druhy zábavy od známych poskytovateľov na trhu. Po registrácii na webovej stránke získame ako hráči prístup k svojmu osobnému účtu. Výber finančných prostriedkov sa uskutoční po overení nášho účtu. Na tento účel bude potrebné zaslať na e-mailovú adresu dokumenty potvrdzujúce našu totožnosť, vek a miesto bydliska. Hlavná webová stránka bola preložená do 11 rôznych jazykov vrátane taliančiny, francúzštiny a ruštiny. Hráčsky účet je k dispozícii v deviatich rôznych menách: rubľoch, dolároch, eurách a niekoľkých ďalších.

Rabona-1 Počas prvých dvanástich mesiacov činnosti sa stávkovej kancelárii Rabona podarilo získať veľkú základňu stálych používateľov, ktorí prakticky zanechávajú len pozitívne komentáre. Všetky existujúce spory priebežne rieši 24-hodinové oddelenie služieb zákazníkom. Na komunikáciu môžeme použiť telefón, živý chat alebo e-mailovú adresu.

Bookmaker Rabona ponúka novým hráčom veľmi štedrý bonusový program a po registrácii je k dispozícii bonus až do výšky 15 000 rubľov za prvý vklad. Pre pravidelných hráčov je k dispozícii aj vernostný program. Spolu s výhrou získa hráč nielen peniaze, ale aj zberateľské karty. Ak sa hráčovi podarí zhromaždiť zbierku rôznych futbalistov, môže získať peňažnú odmenu vo výške 12 tisíc rubľov. Činnosť stávkovej kancelárie Rabon sa zakladá na licencii číslo 8048/JAZ, ktorú jej udelila vláda Curacao a Antilfonu. Činnosť tejto stávkovej kancelárie je založená na softvéri známych poskytovateľov, ako sú: 1x2gaming, Relax Gaming, ELK, Microgaming, Spinomenal a mnoho ďalších.

Bonus 100 € – registráciaBonus 100 € – registrácia

💳 Spôsoby platby v stávkovej kancelárii Rabona

Stávková kancelária Rabona má vo svojej ponuke pomerne veľa rôznych platobných metód. Najobľúbenejšie sú vkladové karty MasterCard a Visa, ako aj predplatené karty Revolut a Neosurf alebo okamžité platby Trustly. Každá z týchto metód je úplne bezpečná. Treba poznamenať, že v budúcnosti táto stávková kancelária určite zvýši počet dostupných platobných možností.

💰 Bookmaker – akcie a bonusy

Na začiatku by sme mali spomenúť veľmi atraktívny uvítací bonus. Aby ste ho mohli získať, musíte uskutočniť prvý zo svojich vkladov – maximálna suma, od ktorej je možné získať bonus, je 100 eur. Hráči majú na výber bonusu sedem dní a maximálna povolená suma na hranie s aktívnym bonusom je 5 €. Medzi ďalšie bonusy, ktoré sú k dispozícii v stávkovej kancelárii Rabona, patria:

• ponuky cashbacku,
  • víkendové bonusy za dobitie,
  • bonus za prvý vklad (športové stávkovanie – prvý medzi vkladmi),
  • 50% týždenný bonus za dobitie.

📱 Rabona – aplikácie a mobilita

Rabona-2 So stávkovou kanceláriou Rabona môžeme hrať bez problémov pomocou tabletov a smartfónov s nainštalovaným systémom iOS/Android. Na hranie nebudeme potrebovať žiadnu aplikáciu, pretože stávková kancelária má špeciálne upravenú mobilnú webovú stránku, ktorá je určená na hranie na takýchto zariadeniach. Na mobilnom zariadení si môžeme vyskúšať hrať viac ako 2000 rôznych hier. Treba poznamenať, že vzhľad webovej stránky pôsobí veľmi pozitívnym dojmom. Webová stránka vyzerá veľmi profesionálne, aj vďaka farebnej schéme.

🎲 Rabona – typy dostupných hier

Stávková kancelária Rabona ponúka veľa rôznych hier. Každý, aj ten najnáročnejší používateľ, si nájde niečo vhodné pre seba. Môžeme stávkovať na športové podujatia (live aj predzápasové stávky na viac ako tucet rôznych športových disciplín). Okrem toho môžete v stávkovej kancelárii Rabon uzatvárať stávky aj na virtuálne športy, napríklad na futbal (vrátane majstrovstiev sveta), hokej, tenis, basketbal, dostihy a preteky psov. Neexistujú žiadne stávky na elektronické športy.

🎰 Hracie automaty Rabona

za zmienku stojí ajRabona-3Hracie automaty. Stávková kancelária Rabona má vo svojej ponuke hry ako Platooners Slot, Fortunium Slot, Robin of Sherwood Slot, Twister Slot a Asgard Slot. Pre používateľov, ktorí nemajú radi automaty, ponúka táto stávková kancelária aj stolové hry. Ruleta, blackjack, kartové hry (napríklad poker vrátane videopokru) – táto ponuka je určite pre náročných hráčov. A čo tak živé kasíno? V stávkovej kancelárii Rabon nájdete veľa stolov na hranie naživo. Výber hier je veľký, stávková kancelária sa neustále vyvíja a vo veľkom rozsahu zavádza úplne nové hry. Niet divu, že si v takom rýchlom tempe získava uznanie čoraz väčšieho počtu používateľov.

rabona преглед rabona 审查 rabona recenze rabona gennemgå rabona recensie rabona review rabona ülevaade rabona arvostelu rabona revue rabona übersicht rabona αναθεώρηση rabona felülvizsgálja rabona recensione rabona 見直し rabona pārskats rabona peržiūrėti rabona recenzja rabona revisão rabona recenzie rabona recenzia rabona pregled rabona revisar rabona recension rabona обзор